poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Witam!

Oto ja. Z wykształcenia miłośnik słowa, zwłaszcza angielskiego, oraz transferu wiedzy. Prywatnie... miłośnik słowa i transferu wiedzy. A ponadto, marzyciel z niedoborem życiowej zaradności, pesymista stale oczekujący pozytywnych niespodzianek i lepszego jutra, zarozumiały perfekcjonista, domator o pustelniczych ciągotach.

Piszę ten blog z dwóch powodów. Po pierwsze, żeby o swoich szeroko pojętych marzeniach i fascynacjach opowiedzieć każdemu, kto zechce słuchać. Po drugie, jako kolejna próba wyleczenia się ze swojej ciućmowatości, wedle przykazania „zróbże coś ze swoim życiem”.

Pisać będę o tym, co mi siedzi w głowie. O tym, co fascynujące w języku; o tym, co przydatne w uczeniu się i nauczaniu; o tym, co mnie cieszy, co mnie niepokoi, co mnie drażni... Może z czasem wykrystalizuje się jakiś profil, póki co profilem będę mało wyraźny ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz